Betaling

Hvis du ønsker å motta faktura må dette knyttes til et organisasjonsnummer. Vi sender ikke faktura til privatpersoner.

Hvis du ikke har et organisasjonsnummer som kan knyttes til faktura betaler du ved henting av utstyret.

Betalingen kan gjøres ved kort eller vipps.

Forbruksmateriell

Send oss gjerne en epost eller ta kontakt på telefon for å sjekke vårt varelager før du tar turen innom. Hvis utstyret ikke er på vårt lokale lager bestiller vi varene fra importør og kontakter deg når det er klar for henting – eller sender det i posten til deg. Som privatperson kan du betale direkte hos oss med kort. Bedriftskunder kan velge å motta faktura.

Ja, vi har molton som kan kjøpes. Vi har molton med ulike størrelser og kan skaffe ulike farger. Ta kontakt en av våre prosjektledere for mer informasjon.

Ja, vi har flere typer konfetti og røykvæske på vårt lager som du kan komme å kjøpe. Vi kan også bestille til deg hvis det er en spesiell type du trenger.

Henting og levering

Hvis du ønsker å hente utstyret selv kan dette gjøres innenfor våre åpningstider. Vi holder åpent mandag til fredag mellom kl. 09.00 -16.00.

Du finner oss i våre lokaler på Lade. Adressen er Haakon VII Gate 17C og vi er åpen mandag til fredag mellom kl. 09.00-16.00

Vi holder i utgangspunktet stengt lørdag og søndag, men ta kontakt så kan vi avtale nærmere om dette.

Installasjon

Du får kjøpt det meste fra oss. Vi er distributør for endel spennende merker, blant annet Alcons, Linea Reseach, JBL, Yamaha, Sennheiser, QSC, Eighteen Sound og mer!

Du må bare ringe oss! Vi stiller opp for service og vedlikehold etter installasjon, og hjelper dere med utbedring og feilsøking av eventuelle problemer.

Du kan velge å kjøpe utstyr og installere det selv, eller du kan få pris på installasjon av oss. Vi tar også en vurdering på utstyrspakken og om prosjektets kompleksitet gjør at installasjonen skal gjøres av våre montører.

Det er muligheter for å inngå serviceavtaler med oss. I tillegg har vi et verksted som kan ta imot utstyr for vedlikehold.

Ulikt utstyr har ulik garanti. Spør alltid en av våre prosjektledere om garantivilkår utstyret du kjøper.

Lageret

Utstyr kan vises frem etter avtale.

Leie

Selvfølgelig kan du leie bare en mikrofon hvis behovet ditt tilseier det. Vi leier ut både smått og stort ut i fra hva kunden trenger. Hos oss kan du leie alt utstyret til et lydanlegg, eller bare en kabel hvis du mangler det.

Det kommer an på arrangementets omfang. Vi skreddersyr utstyrspakker etter dine behov.

Kostnad for leie av utstyr vil variere ut i fra hvor lenge du trenger utstyret og hva slags utstyr du har behov for. Ta kontakt med våre prosjektledere så setter vi sammen en utstyrspakke basert på dine behov.

Hvis du har leid utstyr fra oss, men igjen erfaring med å sette opp lydanlegg, kan du spørre om en gjennomgang av dette ved henting av utstyret.

Ja, vi har flere typer røykmaskiner til leie og røykvæske til kjøp. Ta kontakt så finner vi rett maskin og røykvæske til ditt behov.

Utstyrsbehovet og pris kommer an på hva som skal skje i løpet av konferansen. Hvis det skal være en paneldebatt trengs det flere mikrofoner, er det mange presentasjoner og filmer som skal opp på skjerm bør det være en AV-tekniker tilstedet – og hvis konferansen skal strømmes trengs det utstyr til dette også. I tillegg skal det kanskje være en middag med underholdning underveis som også kan påvirke utstyrsbehovet. Ta kontakt med oss så vi kan skreddersy et tilbud passende ditt arrangement.

Nei, dessverre har vi ikke dette.

Kostnad for tekniker vil komme an på arbeidsdagens varighet.

Vi har både lyskastere og høyttalere som tåler å stå ute over tid.

Reparasjon

Vi har flere hundre reparasjonsobjekter inn på verkstedet i uka. For å vite hvor de skal begynne, trenger serviceteknikerne en beskrivelse av hva utstyret er, hva feilen er, eller hvorfor du opplever at utstyret ikke fungerer som det skal. Er det skurring i høyttaleren, reagerer ikke lampen ikke som du vil, eller vil det rett og slett ikke skru seg på? Dette hjelper oss med å starte feilsøkingen.

Reparasjon koster per time kr 950,- eks. mva. I tillegg betaler du for delene til reparasjonen.
Vi gjør feilsøking på utstyret, for så å ta kontakt for å gi et prisoverslag. Ønsker du ikke å gjennomføre reparasjonen, betaler du kun for tid på feilsøking.

Ja, det gjør vi.

Du kan enten ringe på forhånd, eller bare stikke innom med utstyret til oss. I resepsjonen finner du et ark med en QR-kode hvor du oppgir hva som er galt eller hvorfor du opplever at utstyret trenger en tur på verkstedet. En av våre lagermedarbeidere vil ta med utstyret inn til verkstedet for deg.

På verkstedet vårt tar vi imot alt fra gamle jukebokser til DJ-bord, til høyttalere, forsterkere, gamle og nye lyskastere og AV-utstyr.

Ja, det gjør vi.

Tiden det tar varierer, siden vi må feilsøke hvert enkelt objekt for å finne ut hva som er galt og om det trengs deler. Enkelte reparasjoner går raskt, mens andre krever mer tid eller bestilling av spesialdeler. Dersom det blir kostbart eller tidkrevende, kontakter vi deg for godkjenning før vi går videre.

Ja, det gjør vi.

Ja, det kan vi gjøre for deg.

Transport

Ja, vi kan levere utstyret til deg hvis du ikke har anledning til å komme å hente det selv. Pris for transport vil variere fra hvor du trenger utstyret levert.

Ukategoriserte spørsmål

Våre åpningstider er mandag til fredag fra kl. 09.00 til kl. 16.00.

Vi holder stengt på røde dager.

Røde dager i 2025:

  • Skjærtorsdag – 17. april
  • Langfredag – 18. april
  • 2. påskedag – 21. april
  • Arbeidernes dag – 1. mai
  • Kristi Himmelfartsdag – 29. mai
  • 2. pinsedag – 9. juni

Julen 2025:

I julen holder vi strengt fra onsdag 24. desember tilogmed torsdag 1. januar.